Program til fastelavnsstævne
Fastelavn er mit navn. Fodbold vil jeg spille: programmet er nu klar til årets fastelavnsstævne i Maribo Hallerne, som afvikles lørdag 22. februar 2025. En festlig dag for alle - børn, trænere, ledere og forældre

EFTERLYSNING: U9-DRENGEHOLD TIL FASTELAVNSSTÆVNE!
Vi mangler et U9 drengehold til at overtage B.1938/LUIFs kampe ved årets fastelavnsstævne, da der er sket en dobbeltbooking. Det er i Maribo Hallerne nu på lørdag d. 22/2. Kampene spilles fra kl. 12:40-14:10, og det bliver en festlig dag med masser af bold og fastelavnsstemning!
Kender du et hold, der er klar på en sjov og spontan udfordring? Så kontakt Simone hurtigst muligt! (Inden i morgen d.21/1-25 kl.12:00 via sima@dbulolland-falster.dk)
Der er intet fastelavnsstævne uden jer, men bestemt heller ikke uden vores arbejdsomme stævnegruppe. Så send dem gerne et ekstra smil eller giv dem et klap på skulderen på lørdag. De gør et kæmpe arbejde for at få denne dag til at blive helt speciel for jer!
Praktiske oplysninger
Indtjekning til Stævnekontor: 15. min før kampstart i gangen ved Hal 1.
DBU børneregler: De nye DBU børneregler gælder naturligvis også til fastelavnsstævnet.
Kampvejleder: Det hold, der er nævnt først i programmet, er kampvejleder på banen.
Spilletid: 8 min. Et hold består af 5 spillere, hvoraf 3 spillere må være på banen samtidig.
Vi spiller uden faste målmand: Se det mere, som "den bagerste" spiller passer på målet og kun når de "andre" har bolden.
Futsal bolde: Der spilles med futsal bolde.
Ekstra spiller: Der må sættes en ekstra spiller på banen, hvis man er bagud med 3 mål.
Tak for kampen: Vi siger altid "god kamp" og "tak for kampen" på banen.
Afbud: kr. 350
Udeblivelse uden afbud: kr. 700

Maribo Hallerne
Hal 1 (Træningshal): Hal 1 er den “gamle hal” og fungerer som træningshal. Kaldet den "lille hal".
Hal 2 (Opvisningshal): Hal 2 er den “nye hal” og fungerer som opvisningshal. Kaldet den "store hal".
Multirum (bordtennis-/danselokale): Her slår vi katten af tønden. Kaldet bordtennis-lokalet.
Hal 1 (Den "gamle" lille hal)
I ”Hal 1” spiller U8 drenge og U9 drenge.
Bane 1 = Mod Indgang/Svømmehal Bane 2 = Mod Store hal.
Hal 2 (Den store hal)
I ”Hal 2” spiller U5 mk, U6 m/k, U7 mix, U8 piger og U10 piger.
Bane 1 = Mod lille hal Bane 2 = Midterbanen Bane 3 = Mod fitness.

Når kampene er færdigspillet følges holdene til bordtennislokalet, for at slå katten af tønden.
Bordtennislokalet, hvor der skal slås katten af tønden, ligger i forlængelse af Hal 1, den lille hal.
Der kåres kattedronninger & kattekonger.
Der er samme gave til alle deltagere.
Der er præmie til bedst udklædte fodboldhold i hver årgang!
Godtepose til alle deltagere!
God voksenadfærd
Alle voksne er med til at påvirke kamoplevelsen, derfor er vi glade for jeres opbakning. Som træner og forældre kan man let komme til at lade sig rive sig med af spillet og hjælpe børnene med at se muligheder i spillet. Selvom det er i bedste mening, kan det forstyrre spillet, når man giver anvisninger. Vi opfordrer til at forældre viser deres opbakning ved kun at rose, juble og klappe, så børnene og deres trænere har ro til at løse spillet sammen.
Vi glæder os til at se jer spillere, trænere, forældre og bedsteforældre til en hyggelig fodbolddag.
Der er gratis adgang.
Plan katten af tønden
Når ens pulje er færdigspillet, følges holdene til bordtennislokalet, for at slå katten af tønden.
U5 Mix ca. kl. 11.50
U6 Mix pulje 1 ca. kl. 12.00
U6 Mix pulje 2 ca. kl. 12.20
U7 Mix og U8 piger pulje 1 ca. kl. 14.00
U7 Mix og U8 piger pulje 2 ca. kl. 13.40
U7 mix pulje 3 ca. kl. 15.30
U7 mix pulje 4 ca. kl. 15.40
U8 drenge pulje 1 ca. 11.00
U8 drenge pulje 2 ca. 11.10
U8 drenge pulje 3 ca. 12.40
U8 drenge pulje 4 ca. 12.50
U9 drenge pulje 1 ca. 14.20
U9 drenge pulje 2 ca. 14.30
U9 drenge pulje 3 ca. 16.00
U9 drenge pulje 4 ca. 16.10
U10 piger ca. 13.50
U10 piger pulje 2 ca. 15.50
Kontaktperson på dagen

Spørgsmål?
